Kızlar bugün muaynem vardı amniyon sıvısı gayet iyi ama sınırda dedi doktorum . Benden şeker yüklemesi istedi bu durumu yaşayan var mı . Ailede şeker var bizim. Un şeker tuz yağlı yiyecekler vs yasakladı bu hafta şeker testine gidicem ama net bişey yok daha ? Akıl verirmisiniz