Merosat benimde oğlumda öyleydi ama nstde sancim 100 bende hiç yoktu 6 buçuk saat sürdü ve çok kolay bir süreç oldu benim için..
Kizimdada 2 saat suni aldım sanci yoktu 3 cm açılma var 5 cm olmuştu 2 saatte ama mecburi şekilde acil sezeryana alındım ama muhtemelen oda bi 4 5 saat sürerdi bi aksilik olmasaydı 🤗 hayırlı dogumlariniz olsun inşallah