Mamy987 Kızlar 3 günlük bebeğimin bezini açtığımda idrarından kan gelmiş gibi ve akıntısı oluyor bunu yaşayan varmı
Tahamm47 Mamy987 aynen benim.bebegimde öyle doktora sorduk anne bol bol Su iç dedi şimdi düzeldi. Ama siz yinede doktora sorun
madame kiz mi bebeginiz kiz bebeklerde yenidogan zamanında bir kac günlük minimal adet kanaması görülür benim ilk kızımda oyle olmustu