zeynepin_annesiiii 2 gün hastanede kalınıyo zaten 3 4 günde annem evde baksa eşimin yirmi gün izni var . Zorlanır mıyım . Kayınvalidem gelemeyebilir
Nimet16 zeynepin_annesiiii yatmazsan sürekli yürürsen yavaş yavaş zorlanmazsın ama eğilip kalkamayacĞın için bir süre sana yardım eden biri olsun çok fazla ayakta kalma dikişlerin ağrımasın atlatırsın sabır az
Guley_ zeynepin_annesiiii Canım bende 19 gün önce sezeryan oldum sadece hastanede 2 gün zorluk çektim eve gelince ayağa kalktım 7.günde evi süpürüp sildim yani çabuk toparladım inşallah sende çabuk toparlarsin😇
yuvamerve17 zeynepin_annesiiii ben 3 gün hastane de kaldım , 11 gündür de annemde kalıyorum asırı iyi oluyor 4-5 gündür amca eğilebiliyorum oda çok rahat değil. Rahatlığa da öyle çok alıştım ki evime geçesim gelmiyor 😂😂
Ysmn311111 Ysmmmnn 1 ay önce sezeryan oldum 2 gün kalınıyor hatta istersen 3 gün kalabilirsin demişti doktor bana
zeynepin_annesiiii Ysmn311111 yani iyi olduktan sonra hastane psikolojisinden kurtulmak isterim 😂 bi gün yatıp çıkan da var
Nimet16 zeynepin_annesiiii yani silip süpüremezsin öyle yarı kırkın cıkana kadar keşke annenden destek alsan uyuyup dinlenmen lazım ki sütün gelsin sAna kim yemek yapacak ?
Ysmn311111 zeynepin_annesiiii vardır tabi nromali 2 gün ben gaz çıkaramadım çıkarmadan cikamiycaksin demişti doktor çıkardım diye yalan soyluyup 2. Gün cikmistim😅
Burcuckmk zeynepin_annesiiii ben 3. Gün evimi toparlamaya başlamıştım gecede hep eşimle baktim bebeğime annem arada geldi geniş temizliğimi yapti gitti
zeynepin_annesiiii Burcuckmk ne güzel . En güzeli zaten kendi başına üstesinden gelmek kimseye muhtaç olmadan
Burcuckmk zeynepin_annesiiii annende olsa kendi yaptığın duzende kimse yapamıyor kaynanam kizdi bana niy3 is yapıyorsun diye haberi yokki mutfakta her yeri karistirmisti 🤭 2 gun sonra onuda postaladim