Kızlaar nişanım geleli 8 gün oldu bugün 2 3 gündür kasık ağrım var biraz başka bir şey yok nişanımın geldiği gün ilk sabahtan kanla beraber geldi sonra gün boyu sümüksğ renksiz akıntı geldi en son akşam kahverengimsi sümüksü akıntı geldi o zaman gttm hastaneye 1 cm açılmam vardı sancım da 20 dakika da 1 çıktığı için sık olması lazım demişlerdi eve gelmiştim şimdi 38+1 iz oğlumun kafası ver karın çevresi önde 36.haftamdan beri plesantamda yaşlanma da var ama oğlum gelmiyoor😁2 3 gündür düzensiz kasık ağrılarım var çarşamba günü randevum var ve biraz maddiyat açısından devlet hastanesine gidiyorum orda da sezeryana pek gönüllü, olmadıkları için gelirse gelir diyorlar ama kafasının büyümesi ilerlerse ya da plesanta ilerlerse diye endişeliyim bugun bir ebeyle konuştum instagram dan (fake değil) ona anlattm o da istersenz doğumu tetiklemsk için zar sıyırma işlemi yapılabilir dedi 🙄 burda bir kaç kişide de görmüştüm 🙄 deneyimi bilgisi olan yardımcı olabilir mi 😊