kushanim benim günüm yakın 34 günüm kaldı bebisin gelmesine ama can sıkıntısından sağ tarafım daki dişim çok ağrıyor ne yapacak bilmiyorum zaten idrar yolunda enfeksiyon var dedi doktorum ilaç verdi toz halinde gece yatarken iç yat dedi ama 4 gece gündüz bebek hareket etmez oldu ne yapacağım bilmiyordum ama kendimi dinlen meye aldım artık muz yumurta yemeye başladim çok şükür hareketlerini hissediyorum bilinmeyen antibiyotik içmeyin derim