Ozge343 28+3 hamileyim 3-4 gündür çamaşırım sürekli ıslanıyor sürekli idrara sıkıştığım için mi oluyor anlayamadım altıma mi kaçırıyorum diyorum acaba daha önce olmuyordu buşekilde ilk gebeliğim bilgim yok
Elsu26 Ozge343 farkında olmadan idarar de kaçırıyor olabilirsin ki inşallah öyledir ya da burda okuduğuma göre bebeğin suyu sızıyor olabilirmiş inşallah öyle değildir ya da terliyor olabilirsin yani bu şekilde yorum yapmak çok zor en iyisi doktoruna danış
Alya33 Ozge343 😁😁😁😁😁 kız bende 28 inci hafta ma girdim bende gülünce altıma ediyorum bas baya günde 5 kez abartısız hatta eksik duş alıyorum gercekten çamasır makinesi durmuyor bide özel bölge gevsermiş bebek alta inince yerleşme oluyor mus dogum yerleşmesi
Lale29 Ozge343 idrarı tutma hissettiğin an tuvalete git bakalım yine aynı şey olacak mı eğer yine olursa bi ürolojiye görünürsün
Elsu26 Ozge343 inşallah değildir bende öksürürken hapşırırken falan istemsizce idrarım kaçıyor ama hissediyorum yani sen sanırım hissetmiyorsun
Ozge343 Alya33 ben buaralar çok idrara sıkışıyorum sonra ıslaklık hissediyorum hatta günlük ped koydum emin olmak için ıslanıyor ama sarımsı bı ıslaklık afedersin çiş gibi yani
Ozge343 Elsu26 Ben buaralar çok idrara sıkışıyorum sonra ıslaklık hissediyorum ped koydum emin olmak için ıslanıyor sarımsı renkte afedersin çiş gibi
incikinannesi Ozge343 Bendede oluyor daha 12. Haftadayız daha ben progestan kullanıyorum fitil olarak ona bağlıyorum ama bilemiyorum neden olduğunu
Feyzabeyoglu Ozge343 bend3 aynı sen gibiyim 27 haftalığım. Dün doktora gittim enfeksiyon çıktı Antibiyotik ve fitil verdi bana Bence kontrol ettir ihmal etme
Elsu26 Ozge343 o zaman farkında olmadan idrar sızıyordur malesef genelde bütün hamilelerde olabiliyor 😒😂
Ozge343 Elsu26 Heralde öyle çünki idrarım bianda sıkışıyor ve sanki baskı oluyor altıma işiycem sanıyorum 😂
Elsu26 Ozge343 benim birden geliyor yolun ortasında kalıyorum öyle tutmaya çalışıyorum çok zor oluyor bazen hemen bi lokanta kafe tarzı bi yere dalıveriyorum 😂 senin de öyle mi oluyor
Ozge343 Elsu26 ben mesela dün dışarı çıkmıştık bianda sıkıştım sanki altıma kaçıracak gbi oldum hemen bı lavaboya attım kendimi dışarda biyerde
Elsu26 Ozge343 aynen benim de ilk doğumum olacak inşallah ama daha var diye heralde hiç korkum yok şimdilik 😂
Aybuss 😂 😂 Gebe kaldığımdan beridir wc ile dost olduk.. Aynı sorunlar bende de var korkuyorum doktora gidiyorum suyum normal çıkıyor…
Ozge343 Lale29 birazda üşengeçlik ediyorum tuvalete gitmekten sıkıldığım için artık diyorum biraz daha durayım biraz daha derken heralde o sırada sızıntı oluyor gidiyorum ıslanmış ped fln