Durumoms1 Kızlar merhaba persembe günü spinal sezeryan ile doğumum olucak insallah ama suan sol bacağım adet olacak gibi çok agriyor baldır kısmıma doğru kasılma gibi çok değişik bi agri neden olabilir sizce basına gelen var mi
Pelinxx Benim de Perşembe günü doğumum olacak. Sol bacağım değil sadece sol tarafım komple ağrıyor. Gerçi ben ağır grip geçirdim şimdi son zamanlarım gribin ondan da olabilir ama. Vücudum komple ağrıyor bebek ağırlaştığı için sanırım