Merhabalar guzel anneler size bır sorum olacak bugun 35 haftam a gırdm ve cuma gunu ishal oldum 1 gun sürdü ve gectı pazar gunu ise akşam cok az bır miktar 2 kez kanamam oldu ama dediğim gıbı 1 damla dahi etmıyr ama tam kırmızı renk değildi acıkcası ve Dr sordum benı hastaneye cagırdı ve gıttm nst ye bağladılar ve sancı cıktıgnı soyledı ama ben hiç sancı falan hısstemedm acıkcası sizce bu normal mi bırde. Dr bundan sonraki haftalarda benı hafta da bır muayene ye gel dedı