Syda01 22+4 haftaligiz oğlusum sabahtan beri masallah cok hareketli dışardan bakınca da pıt pıt göbeğimin attığını görüyorum iyi bise mi acaba 🙈
bebegimizibekliyoruz1 Syda01 benin oğlan karnımı delecek 😂 23+4 üz şu an 20den beri dışardan gözüküyor bu sabah uyandırdı beni sağolsun 😂 sabah 9da karnımda cirit atıyor normal yeter ki hareketli olsun hareketsiz kalınca insan endişeleniyor
Enesinannesiyim Syda01 Yaa çok güzel bı duygu🥰benimki ne zaman beni hareketlendirecek acaba :)Hareket ediyor ama kalp atışı gibi hissediyorum karnım henüz hareketlenmiyor
Mercimegim4 bebegimizibekliyoruz1 ya bizde 23+4 üz 🌼 şu an bile oğlum dönüp duruyor hiç uyumuyor mu ne anlamadım ki 🤣 sürekli hareket, dışardan da belli oluyor totosunu yediğim 😘😘😍😍🤗🤗
bebegimizibekliyoruz1 Mercimegim4 😂 temizlik yaptım bu gün 12den beri pertim çıktı temizlik yaparken kıpır kıpırdı oturdum tık yok 😂