gknrylmzz boynumda peşpeşe iki tane yağ bezesi çıktı. ağrısı ve kasıntısı var omzuma kadar.. 6 aylık gebeyim. böyle bir problem yaşayan oldu mu??
Bebisininannesi1202 gknrylmzz benimde oldu ya kullandığımız ilaçlardanmış galiba biyerde okumuştum progestan falan kullanıyormusunuz onlar yapıyormuş
gknrylmzz Bebisininannesi1202 hastaneye gıttım zona dedi vitaminsizlikten veya sinirden olurmuş tek taraflı çıkar ve en yakın bezeleri şişirir dedi. ağrısı da olurmuş. krem verdi doktora gitmek önemli kendi kendine geçmezmiş ve yayılıyor açıkcası. siz de mutlaka cildiyeyr görünün derim..