Canım ben de tüp bebekliyim, 10.gün silik bir şekilde çizgi çıktı ve ayni gün kan verdim orda da çıktı. Ufak kanama ya da lekelenmeler normal diyorlar. Kasiklarda ağrı hep devam ediyor zaten, 25 gün falan oldu benim transfer yapılalı, şu an bile kasiklarimda adet sancısı gibi bir şeyler var. Seni çok iyi anlıyorum. Ben hapşırınca bile korkuyorum 😂 panik yapma ve yarın kan ver bence. 10 günde çıkıyor zaten sonuç normalde.