merhaba bende 18 hafta 3 günlügüm bugun doktora gttim üstüne basa basa aşı olmamı söyledi aslında aşı karsıti deglm kokudan vurulmamıstm bugun doktor beni iyice korkuttu bı gazla ılk dozumu oldum iyiyim bir problem yok kol agrısı dışında Yüce Allah istemezse yaprak kıpırdamaz tek tesellim bu sizd3 üzülmeyin korkmayın