Kızlar ben hamileliğimi öğrendiğimden beri özel hastaneye gidiyorum fakat bu ay eşim işten çıktı ve üst üste gelecek ya detaylı ultrason vaktim geldi. 700 tl fiyatı var ama bu ay sıkıştık devlette de yer bulamıyorum ki zaten bir kere gittim kaydım olsun diye çok umursamazdı doktor. Ne yapacağım yaptırmazsak ne olur? Yaptırmam gerektiğinide biliyorum anlayacağınız çok sıkıntılı bir durumda kaldık