Faziletttt canım enfeksiyon var. Ben bu işin uzmanıyım. Canım bende de 60 çıkmış. Lökosit, eritrosit değerlerini de yazar musın? Sana tavsiyelerim olacak. Bende sık sık tekrar eden enfeksiyon vardı. Gebe kalınca da çok korktum. Her gün çamaşırımı değiştirdim, iç çamaşırımı ütüleyerek giydim. Günlük 3 litre su içtim. İçine limon da sıktım. Üç aylık hamileyim enfeksiyon yok gibi. 😂 korkma 😘😂