GulUmut Merhaba hanimlar, epidural normal dogum yapanlar, memnun kaldiniz mi? Ikinamiyosun diyolar genelde, o yuzden fazla dikis oluyormus, siz memnun kala bildinizmi? 🥺
Mucizelrm_ GulUmut harika birsey epidural ilk oglumu oyle doğum yaptım 1cm açıklık vardi suni sanci verdiler 6 7 saat sanci çektim 4cm olunca aciklik epidural verdiler agrisiz sizisiz doğum oldu sonu cok güzeldi ikindim hissetmeden bile 4 5 dikis olmuştur kisiye gore değişir açıklığın olur o kadar bile sanci çekmeden epiduralle miss gibi dogum olur epiduralden sonra 5 saat felan ayaga kalkmıyorsun hemsire kaldırıyor bende yan etkisi 1 ay boyunca idrarimin geldigni hissetmedim lavaboya gidince sıkıştığımı anliyordum
edauyanik GulUmut evet ıkınamıyorsun okadar uyuşmuştum ki çatala çıkamadım 😂 kesi atıp baya dikiş atmıştı doktorum bide karnıma çok bastırdılar bebek çıksın diye
Edahoke İlk hamileligimde epiduralli normal doğum yaptım, az da olsa sancı çektim ıkinma olması için ama hiçbir acı hissetmemiştim epiduralden sonra. O savcılardan sonra epidural mucize gibi bi şeydi