Kızlar 2 kere klomen ve çatlatma iğnesi tedavim başarısızlıkla sonuçlandı. Bugün regl oldum 3 4 gün gecikme sonucu.
Bu ay klomen ve iğne düşünmüyorum adetlerimi geciktiriyor. Bende işe yaramıyor sanırım. Rahim filmi cektircem onun dışında ne yapabilirim? Size ne vesile oldu acaba?
Her ay adetlerim düzenli olur iğne kullandığım aylar dışında
Eşimin sperm testi iyi
Benim hormon testlerim iyi. Bi rahim filmi kaldi onu da çektircem bu ay.