EsmaVera Selamlar bugün kontrole gittiğimde doktorum bebeğin kalp atışının yavaşladığını ve suyunun da biraz azaldığını söyledi. yarın sabah tekrar gel bakalım dedi eğer yarın da öyle olursa almam gerek dedi. Böyle doğum yapan var mıııı çok korkuyorum ya
Betfer EsmaVera havuç ye cnm suyu iyi gelir . Neyse hakkında hayırlısı olsun benimde daha 26 haftalık erken doğum riskim var o yüzden sağ Salim kucağına al cnm
Yamanne EsmaVera benim bebeğim 37+5 te doğdu gayet sağlıklı bir bebekti 2 yaşına geldik bile doktorlar en iyisini bilir ciğerler geliştiyse herşey yolundaysa içeride kalıp sıkıntı yaşayacağına doğum kararı alınabilir. Hayırlısı neyse o olsun inşallah🤲🏻💐
EsmaVera Yamanne çoook teşekkürler 🙈 Erken demedi zaten sıkıntı yok her şey normal dedi ama bir anda olunca böyle korktum ne bileyim.. bir de annem perşmbe gelecekti taa trabzondan onunda gelmemiş olması etkiledi. sağlıkla gelsinde nolursa olsun saolun