123ddd Kızlar buzlukta kendi yaptığım köftem vardı 2 3 aydır buzlukta çıkarıp kızartıp yedim bir zararı olmaz dimi uzun süredir buzlukta ?
oykumoms 123ddd valla bn bol.bol.yapiyorum da atiyorum buzluga cikartiyorum hep hic bse.olmaz dün firinda kofte patates yaptim hatta cikartipda mis gibi
Syydmoomm 123ddd biz hep öyle yapıyoruz annem sağolsun yapıp stokluyor dolabıma bugnde yedim bişey olmuyo😊
somurtkankedi 123ddd ben hep öyle yapıyorum canım. Dondurucudan çıkartıp çözündükten sonra tekrar dondurmadığın sürece yiyebilirsin tabiki
ZZeynepP1903 Buzluktan indirip tekrar dondurmadıgınız sürece sorun olmuyor canım birşey olmaz korkma 🤗