Sdtcnts Kızlar son 1 haftadır elimde ve ayağımda kaşıntı var. Hatta şeker yüklemesi de yaptım geçen sadece kansızlık çıktı. Bir akraba doktora el ayak fotomu attım egzama dedi. Dermabel diye ilaç verdi. Sizce gebelikte olması normal mi?
Denizfdn Sdtcnts cogu gebelikte olabiliyor kimyasal deterjanlari degistir komple o sekilde kurtulabilirsin omega 3 kullan
Sdtcnts Denizfdn ay daha bugün çamaşır suyu, cif filan kullandım ama egzamayı demeden önce. Balık yağıı alıyorum ilaç olarak
Denizfdn Sdtcnts kesinlikle onlardan uzak durmalisin gerekirse kiyafetlerini yastik yuzunu carsafini bitkisel sabun tozlariyla yika
123ddd Benimde egzamam vardı canım bana Bepanthol çok iyi geldi geçirdi hemen tavsiye ederim bi dene istersen