Kızlar 26 haftalık hamileyim bu haftalar cok kötü oldum girip gecirdim tam toparlanıyorum derken mide bulantıları başladı başlarda pek bulantım olmamıştı ama bu hafta hep böyle geciyor daha yeni acilden geldim serum verdiler kan tahlili aldılar onda pek bişey cıkmadı idrar sonucum geç cıkcak doktor bekleme eve git dinlen yarın gelirsin sonucu söleriz ona göre ilaç veririz dedi ama benim mide bulantılarımdan yemek yiyemiyorum ne yesem cıkarıyorum kuru ekmegi bile zor yiyorum bogazımda yanma ağrı oldugu icin zorlanıyorum birde sizler benim gibi olanlar ne yapıyorsunuz mide bulantısını nasıl bastırıyorsunuz ne iyi gelir hangi besinler mideyi bastırır fikir verin lütfen