AIK_2255 Arkadaşlar 16 hafta olup da hiss edenler varmı? Bazen hiss ediyorum, 1 kereliyine oluyor. Tekrarını bekliyorum, olmuyor. Kızımın ilk haraketlerini unutmuşum, çünki aklımda son tekmeleri kalmış)))) herkeste böylemi?
Nurcanatila6 AIK_2255 Ben ilk hareketi 16 haftalıkken hissettim 4 defa sağ tarafıma güm güm vurdu ama bir daha da hiç hissetmedim 😁 sonrasında 22-24 arası tam hissettim
Cicek08 AIK_2255 Ben de 16. Haftada bir kere hissettim pıt diye . Diger haftalarda giderek güçlü ve sık hissetmeye başladım 🤗
Nurcanatila6 AIK_2255 aynen aynen işte bana da öyle bir daha da gelmedi 🤭 sende sabırla bekliceksin artık 😍