Yarenada sancı tarifsiz bişey ama çıktığı anki rahatlama hissi hiç birşeyde yok 🤗 yeniden doğmuş gibi oluyosun normal doğum yaptım dikişlerimden sonra yürüyerek odama gittim bebiş 3 aylık oldu çektiğim sancıyıda dikişide unuttum bile 😀😀😀 ha bu arada bende her 2 doğum şeklinden acayip korkan biriydim ama bi şekilde çıkıyo valla sonra bebişine bakıp ne güzel doğurmuşum bee diyosun (benim gibii) 😂😂