Bende Ece hanıma gidiyordum memnundum genel olarak ancak hamileliğimde sıkıntılar yaşamaya başladığım bir dönemde ağrımın olduğunu söyledim. Bana dediği şey rahmin büyüyordur oldu. Farklı bir hastaneye gittiğimi söyledim bebeğin eşi aşağıda denmişti. Bunu anlattım beni öyle muayene etti rahim ağzı uzunluğum sınırdaymış ve bebeğin eşi aşağıdaymış… ısrarla ağrım var dememe rağmen bana normal demişti. Günlerce hiç kalkmadan yattım bu süreçte benimle ilgilendi ama bana normal dediği şey yüzünden maalesef riskli gebelik durumuna geçiş yaptım . Şimdi hersey düzeldi ama güvenim kırıldı açıkçası. Şimdi Dokuz Eylül hastanesine devam edeceğim