tgbakoc 15+6 yım canım iki gün önce öğrendim ama doktor yine kesin diyemeyiz dedi. 12. Haftamda kız demişti bi sonrakinde de kız dersem kızdır demişti 15. Haftamda da kız gördüm dedi. Ama hiç bi zaman kesin diyemiyoruz dedi. Yani ben o yüzden unisex alıcam. 0-3 ay arası toplam 15 kıyafet alıcaksam bunun 5 i pembiş olcak gerisi unisex. Ortak giyeleceklerden alabilirsin ben öyle aldım. Detaylıdan sonra da yani 22. Haftamda gireceğim inşallah pembe kıyafetler alacağım prensesime.