Cansu-12345 Kızlar 33+3 haftalığız bugün kontrole gittik kilosuna 1900 dedi az mı dedim ama sen de babası da zayıfsınız kilolu bebek beklemeyin dedi sizin bebişlerinizin kilosu nasıl
Tugce-ylds Cansu-12345 en son 27 de gitmiştim canım 1 kiloydu 32 de gidicem bende merak ediyorum çok🌸
gzdeozss Cansu-12345 bizimde 30+1 de 1720 gramdı doktor 1 hafta önden gidiyor kilosu dedi ayın 17 sinde kontrolümüz var 33. Haftalık olacağız bakalım ne kadar olmuş
Merve_polat 34 +3 en son 32 haftalikken gittim 2700 dedi doktorum çarşamba günü kontrolüm var bakalım kaç olmuşuz
Evren24 Cansu-12345 bence hiç öyle düşünme doktorun dediği doğru eğer sizde zayıfsanız ondan olabilir. Banada benimki fazla geldi gebelik şekeri oldugu için ama haftasıyla uyumlu olduğunu söyledi
Nn06 Cansu-12345 hic oyle düşünmeyin, herhangi bi saglik problemi yoksa bebisler imiz cok cabuk toplaniyor😊
mrveknblt Cansu-12345 en son 29+5′de gitmiştim 2080 gr. 42 cm’di. Şimdi 32+5 haftalığız kaç olmuştur bilmiyorum, randevumuz haftaya
kukiveannesi Edaaa11 inanın bizde çok şaşırdık çünkü ben yemek yiyemiyorum 1 aydır yediğim tek şey sabahları kaşar meyve öğlenleri çiğ badem fındık ceviz akşamları meyve cici bebe süt😅 sanırım çiğ kuruyemişi fazla kaçırınca kızım tosun oldu🤦🏻♀️