Bol bol meyve ye canım ve benimde bebeğimin doktor her ne kadar kilosu iyi dese de az gelmişti 34 haftalıkken 2200 dü 36 haftalık gittim 2700 dedi günlük 1 lt süt içiyordum meyvede günlük 2 elma yiyordum tabi bünyeden bünyeye değişir yani ama ne buluyorsan ye ayırma kuru fasulye nohut bunları çok ye bulgur da öyle.