Ayca0909 Betul-2 doktorunuza sorun valla ben kendim biraktim sona geldik diye sona kadar hep kullandim bide hemoroid cikinca onu içince tuvalette farkli oluyor
Betul-2 Ayca0909 ben hic kabız olmadım 7 ci haftamdan beri iciyorum ama 2 3 haftadir asiri mide bulantisi yapiyo bende yaa
rabisimm Betul-2 decavit benimde midemi bulandırıyor doktor yazacağı zaman dile getirdim bu yüzden onunla eş değer farklı bi ilaç verdi