38+4 haftalık hamileyim biliyorum ki vakit var uygulamaya 40 larda 41 lerde olan bir sürü gebemiz var ve buraya gelecekler biz hala doğurmadık sen neyin kafasındasın diyecekler ama uygulamada son 10 gün yazınca insan her an doğuracakmış gibi hazırlıyor kendini ve her geçen günün ardından Buda gol değil diyor ve çevre baskısı insanı çok etkiliyor 2 haftadır her gören sen bugün doğurursun diyor ama onlar öyle dedikçe kızım icerde gülüyor galiba ve her gün bugünde mi doğurmadı diyorlar 😅😅
Doktora muayeneye her gidişimde gözünün içine bakıyorum ama o bir hafta daha gelen giden yok diyor bugün yine dediği gibi 😅🤦♀️ Ne nişan var gelen ne su var bakalım ne zaman doğuracam artık doğmicak gibi geliyor insana dertleşmeye ihtiyacım varmış galiba biraz uzun dert yakındım ama totem olsun bende yazayım dedim😅