Kuumruu ya bana baya biseyler yaptilar fiyat arttirmak icin bence ilk normal bekledik lavman yapildi,suni sanci verildi ,5saat ebelerle ugrastim bekledik gelmedi epidural yapildi,ameliyattan ciktim 8saat sonra bana bi agri kesici yapildi 2.gun yatis hakkin var ucreti odendi dediler ben kalmadim sonra covid testi icrefli oda yapildi 3kisiye,kisi basi 250 galiba ,bebek ilk kontrollee hastanedenmi ucrete dahilmi bilmiyorum topuk kani alindi,isitme testi yapildi,bi asi yaptilar ne asisi bilmiyorum sonra emzirme dsnismani geldi bana 1 saat egitim verdi slikon uc verildi meme ucum yok diye vs ha bide dogum gece 5te oldugu icin belki gece farkida olabilir cunku epidural uzmani hastanrye cagirildi gece acilen yani bilmiyorum ama toplam 14 oldugunu biliyorum