Merhaba hanımlar merak ettiğin birşey var. Ben 2016 mayıs 'ta doğum yaptım. bi gün önceden suyum patladı ertesi gün sabah 8e doğru sancim başladı.saat 2ye doğru yüksek ateşten dolayı mecburi sezeryan oldum. Ama çok çok merak ettiğim şey, benim sancim sürekli ve sık sıkdi yani 15 saniyede bir ve tee o saate kadar ancak 2 cm acıkmam vardi. hani diyolar ya anneler şancı aralarında dinlenir falan filan, arkadaş ben bi iki nefes alıyordum hemen geri başlıyordu. Sizdede aynısı oldumu yada bende niye böyle oldu.Almanyada yaşadığım için pek detaylı bilgi alamadım malum dil sıkıntısı. Şimdi 2.ciye hamileyim nasipse nisan ayında tahmini doğumum var. Normal yapicam kesinlikle çünkü sezeryan çok zor. Sevgiler.🙋💕🌸