miniklerim125 umutttttt merhaba çok güzel güle güle kullanın inşallah 🥰 nereden ve ne kadara aldınız sorabilir miyim
candanx ay çok şirin sağlıkla giysin inşallah benimki daha gelmedi bekliyorum inşallah hepimize sağlıkla giydirmek nasip olsun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥲
umutttttt miniklerim125 inşallah canım teşekkür ederim 🙏instada madrebebekten yaptırdım normalde 75 lira ben önüne de isim istedim toplam kargoyla beraber 95 lira tuttu