Gizemturanli kaçıncı haftadasınız? Ben 13.haftadan beri cekiyorum 23.haftadayim. 13ten beri her gün agriyordu kusmam ilk basta haftada iki üç gün dayanilmaz agrim varken kusuyordum 20den beri basim hafif agrirken kusmaya basladim bazen agrimiyorken bile her gun kusuyordum. Mr cekilmemi onerdiler normal degil diye bir sey cikmadi anneminde kötü gecermis hamileligi anneminde 13.haftada başlarmış hep ilk trimester rahatmış. Şu an artık genetik olduğu kanaatine vardim ben bir haftadir iyi gibiyim ama korkuyorum tekrar baslayabilir de bi ara yillik izin almistim bir hafta o bir hafta rahattim sonra daha kötü başladı şu an raporluyum. Umarım tekrar baslamaz tamamen bitmiştir diye dua ediyorum. Siz ne zamandir cekiyorsunuz?