Gizemnurr bian önce bebişinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ☺️🤲🏻 Ben genel oldum belimde kireçlenme vardı spinal olmayabilir dedi doktor bende riske atmadım genel istedim. İyi ki genel olmuşum , benim amilyatım zor geçmiş biraz içim çok ödem olmuş bişeyler dedi doktor ama o anlatırken ben daha narkozluydum pek anlamadım 2 saat falan sürmüş bebekten sonra. Suan 14 günlük olduk çok şükür iyiyiz ama ☺️