Denliz Çatı muayenesi yapıldı hem devlete hemde özele gidiyorum ikiside normal doğuma müsatisin diyor 1,5 cm açılmam varmış ama gel görki gram sancım yok sümüksü sarı birşey aktı herhalde nişandı o ve üstünden bir hafta geçti ne gelen var ne giden 😩😩😩
deryakircicek Denliz kaç haftalıksın ki 😀 ben de mi totem yapsam 38 haftam bitmek üzere hala tık yok . Ne sancım ne ağrım var
zeytinkiz Denliz 40.haftamdayım bende bütün doguramadım totem yazıların a yazıyorum belki dogıruurm diye 😄 kız bebek ne belirti var ne gelmeye niyeti 😄 yarın kontrole gidicez bakalım 💫🥵
Elifgokce Denliz bu dediklerinin aynısını ben yaşıyorum 39/4 oldum 2 cm açıklık var 1 hafta önce nişan geldi sıfır sancı😑
deryakircicek Denliz ben de 38+3 günlük koz bebek ve 3340 kilo. Kız çocukları erken gelir derler bide ama yok…
Yasemingndz Denliz ben şuan 40+2 yim erkek ve bende doğuramadım daha 🤭 normal doğum dedi bana da yarın sabah kontrolümüz var bakalım ne dicek 😂
Denliz zeytinkiz inşallah sorunsuz doğum yaparsınız ya inanın günler geçmiyor 🤦🏻♀️ Yalnız günlük üç dört tane hurma mutlaka iyiyim doğumu kolaylaştırmak için
zeytinkiz Denliz Ben 9 tane yiyiyorum + 4 kat merdiven cıkıyorum + her gün sıcak su ile duş alıyorum + 35 tane squat yapıorum + haftada 1 ilişki ama nafile 😆 daha napayım 😆🥴
Denliz zeytinkiz ben bitmişim o zaman 😂 ahududu yaprağı çayı mı denesek acaba rabbim tezzz zamanda sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin
Biranne_62 Bende 40. Haftayı doldurdum gelen giden yok umarım bende doğururum yoksa çarşamba sezeryana alıcaklar🥰
zeytinkiz Elifgokce Ya bişey merak ettim sen sivaslı mısın 🤭 medipol Esenler tugba hanıma kontrole gidiyordun ilk zmanalar sanırım
Elifgokce zeytinkiz evet hala gidiyorum ama doktorum hasta olmuş galiba korona 21 kadar yok ben son dk nerden doktor bulucam bilmiyorum 😞
zeytinkiz Elifgokce Aaaa kötü olmus ya bende tugba hanıma gidiyordum cok severim. Benı çam sakuraya yönlendirdi direk. Bebekde ense kalınlıgı cıkmıstı 13. Haftada. Tam teşekküllü bir hastaneye git dedi. 4 aydır çam sakuraya gidiyorum orada dogum düşünüyorum dogarsa tabiii 🥴 Devlet düşünüyorsan gidebilirsin.
Elifgokce zeytinkiz devlet hiç düşünmedim bilmiyorum kalakaldım bekliyorum öyle fatma bigehan diye biri varmış Perşembe ona gidicem günüm doluyor zaten peki sen beni nerden tanıyorsun 😬
zeytinkiz Elifgokce Akrabayız da tanışmadık hiç muhabbetimiz olmadı 🤭 1 keree medıpolde görmüştüm seni 3 aylık falandı heralde ordan biliyorum şimdi ismi görünce dedim acaba mı 😇
Helen47 Merhaba kızlar benim bebekte erkek 38+2 deyiz doktor bir hafta önce 3.5 kg dedi şimdi dahada büyümüştür hiç sancım yok ama çok baskı uyguluyor bu arada 3.doğumum olacak diğer 2 si normal inşlh Buda normal olur yarın kontrolüm var bakalım 🤷🏼♀️
Haticeozensen Ay öyle totemle falan doğucaksa yapayım bende hemen 40. Hafta doldu artık doktorum yapsa bugün sezaryen dese hemen yatarım o derce taşıyamıyorum bir an önce doğsa keşke 😄