Kızlar merhaba benim bebeğim 2 hafta gerideydi. Son 3 haftadır haraketlerinin de azaldığını hissediyordum. 34. Haftamdayım bu gün bir prof. Dr’a gittim. Bi sorun var mı yok mu diye içimizi rahatlatmak amaçlı. Çok şükür bir problem yoktur dedi. 2 hafta geriliğimiz kapanmış çünkü kendim kilo almamışım bebeğim kilo almış. Dr aşırı sinirlendi ömründen 30 yıl alıyorsun kilolu doğumda çok riskli diye. Sen kilo aldığın sürece bebeğin geriler dedi. Hamilesin ye ye bebeğe kilo olur diyenleri asla dinleme öyle bişey yoktur dedi. O kadar haklı ki ben zaten kilolu hamile kalmıştım azar işittim ama motive oldum zayıflamak adına. Çok stres yapıyorduk ama şuan baya rahatladım