Merhaba kizlar bugün doktora gittim geç döllenme sonucu gebe kalmışım ve şu an 4 haftalik 4,5 haftalik anca olmuştur dedi. Adet tarihine göre 7.haftada olmam gerekirdi. Ultrasonda kese göründü fakat bebek daha yerleememis dedi haftaya tekrar çağırdı. Acaba boş gebelik olabilir mi? Önce kese görünüyor sonra mı bebek yerleşiyor ya da…