Ankara_06_ Hamilelikte tansiyonmu daha riskli diyabet(şeker) hastalığımı? Hangisi hangisinden daha riskli sizce?
Gizemin-minnakI @Ankara_06_ ikisi de görümcem de tansiyon vardı . Sürekli hastanede yattı. Şekerde Riskli . Bebeğin erken doğumuna sebep veriyor . Biri birinden daha kötü değil bence
Ankara_06_ Gizemin-minnakI Anladım canım. Bende 11 yıldır şeker hastalığı var insülin iğne vuruyorum. Elimden geldiği kadarda dikkat etmeye çalışıyorum. Çok nadir yükselir şekerim. Tansiyon anında etki ettiği için vücuda acaba tansiyonmu daha riskli diye düşündüm.
Ankara_06_ Gizemin-minnakI Allah razı olsun canım sağolasın. Amiinn inşaAllah. Şimdilik herşey yolunda çok şükür elhamdülillah hamd olsun Rabbime🤲🏻😇.