Merhabalar hemen hikayeme başlayayım Eylül sonu gözüken doğumum için doktorum 15 eylüle sezeryan tarihi vermişti fakat 36+2 sabahı 5 gibi sanırım tuvalete çıkmaya başladım ama 10 15 dakika arayla derken saat 6 da tuvalette kanlı birşey farkettim araştırmaya başladım nişanmış sonraki tuvalette tekrar gördüm resimlerini çekmistim biraz daha oyalandım saat 7 ye yakın ufak adet sancıları hissetmeye başladım eşime haber verdim olanları anlattım anlatırken güzel bir sancilandim eşim hemen doktoru arayıp haber verdi doktorumuz farklı bir ilçede biz farklı bir ilcedeyiz orada hemen bir nst çektirip sonucu bana atın dedi nst çekilirken saat tuttum 4 dakikada bir sancilaniyorum nst de de aynı şekilde çıkınca doktorumuz acil gelin hemen sezeryana başlayalım dedi yarım saat bir yolumuz sonunda hastaneye ulaştık muayeneye aldılar ki tam açılma olmuş normal doğumla devam edelim diye beni ikna ettiler
(normal doğumdan çok korkuyordum) doğumhaneye girdim 20 dakika da ufak bı kesi ile lokumum doğdu dikiş atilma kısmı daha uzun sürdü ardından odaya geçtim yarım saate lokumum yanıma getirildi emzirmeyi tarif ettiler ama tutmadı sürekli denedim maalesef tutmuyo ordan bı mama alıp şırınga ile mama verdik bu gün 3. günümüz yeni yeni tutuyor dikişlere gelecek olursak çok az dikişim varmış gözüken batikon ile her tuvalet sonrası pansuman yapıyorum doktorum ağrın çok olursa hastanede serum takarız ev içinde ağrı kesici yazıyorum günde 2 defa kullanabilirsin demişti fakat o gün akşama doğru hafif sizlamam başladı artacağından korkup serum istedim ağrı kesiciye de hiç baslamadim birde ıkınma sirasinda hemoroid olmuşum dikislerden daha fazla o acıyo diyebilirim benim doğum hikayem de bu şekilde kızlar Allah doğumda olan ve doğuracak olan herkese güç versin inşallah 🤲