merakliblog bende ilk keseyi gormeye gittigimde 3 cm kist var dediler. Sonra ayrintili usg de doktor bakti bulamadi bazen gebelikte kayboluyor dedi ama sanirim geri geliyormus.
Ben simdi dogumda aldirabilir miyim o kisti, ama goremezlerse de alamazlar sanirim?