Hanımlar merhabalar ,
Hamileliğimin 28. Haftasındayım . Eşimle aramızda kan uyuşmazlığı çıktı . Bu yüzden kan uyuşmazlığı iğnesi yaptırmam gerektiği söylenildi . Aranızda kan uyuşmazlığı iğnesi olan var mı ? Devlet karşılıyor mu ? Fiyatı ne kadar ? Yardımcı olabilir misiniz ? ☺️