gunsa1 Kızlar gebelik şekeri sınırın biraz üstünde olup doğum sonrası sıkıntı yaşayan oldu mu? Ya da şekerle ilgili tecrübesi olanlar nelere dikkat ediyorsunuz dikkat etmenize rağmen sınırın üstünde çıkıyor mu değerleriniz?