Iki dogum seklindende cok korkuyorum artik son 15 gunumun kaldı doktorum sezeryan istiyosan cuma sabahi gel alalım dedi normal istiyosan persenbe gel cati muaynesi yapalim dedi ama karar veremiyorum çok korkak oldum normalde en basindan beri normal istiyodum ama suan karar veremiyorum 37+6 gunlugum bebisim 3450 kilo 😖😖😖 nasıl atlatıcam bu korkuyu