Semiramis57 Kızlar 28 haftalık hamıleyım. Bugun kontrolde doktor amniyotik sıvı bıraz fazla dedı radyolojıye yönlendirdi sebebıne bakıldın dıye basına gelen oldu mu amniyotik sıvı nasıl normale döner?
Semiramis57 Ayrıca şeker yuklemem normal çıkmıstı 24 te yaptık. Bebekte çok şükür iyi.. Karın genişliği boyu kilosu haftasına göre çok normal