aynurrrrrrrrrr Kızlar fetal DNA testiyle ilgili bi bilginiz var mı varsa paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏽
Gizemmihra aynurrrrrrrrrr ben geçen carsamba verdim kan bugün sonucumu aldım cinsiyetide öğrendim temiz çıktı iyi ki yaptrmısım 3 lü 4 lü ye gerek kalmıyor sadece detaylı için gideceğim genoks nifty yaptırdım 3200 verdim
K88_ aynurrrrrrrrrr ben de yaptırdım temiz çıktı çok şükür sadece detaylıya gireceğim panaroma benimki de iyi ki de yaptırmışım aklında soru işareti kalmıyor en azından detaylıya kadar 10 günde de sonuç çıkıyor
zeytinkiz aynurrrrrrrrrr İstanbul Ümraniye devlet hastanesi ücretsiz yapıyor Fetal DNA (nifty) diye de gecıyor test bende yaptırdım. Tıbbı genetik bölümünden randevu alıp gitmeniz gerekiyor. Benımde şükür temiz cıkmıstı.
aynurrrrrrrrrr DilaraKum benim bildiğim yurt dışına yollanılıyormuş alınan kan burda olmuyor diye biliyorum bacak boyunda biraz geriden gelme var şuan için doktorum da emin olmak adına isteğe bağlı yaptırabilirsiniz dedi fakat hiçbir bilgim yok malesef 😔
aynurrrrrrrrrr DilaraKum neleri öğreniyoruz canım bunda biz benim bebeğimin bacak boyunda ufak bir gerilik gördü doktorum emin olmamakla birlikte isteğe bağlı yaptırabilirsiniz dedi
BusraCelensu aynurrrrrrrrrr Ben yaptırdım amerika’da yaşıyorum. 11. Hafta’da kan aldılar. 10 gün içerisinde çıkıyor sonuçlar. Hem cinsiyetine bakıldı hemde Trisomy 18 - 21 - 13 - Monosomy X - Triploidy değerleri kontrol edildi raporlarda sadece bunlar var. Testi yapan firma’nın adı Natera.
Asdfjsjdkks aynurrrrrrrrrr bebeğin kalıtsal hastalıkları ve cinsiyetine kadar öğreniyorsun. Bebeğin dna sı inceleniyor ve %99 doğru sonuç gösteriyor