Gul27- doktorum bana koruyuculuğu daha fazla dedi umarım öyledir bi de ben esnafım sürekli insanlarla içli dışlı ve para alışverişim oluyor o yüzden daha çok korkum var her gün toplu taşımaya binmek zorundayım virüs çıktığından beri hiç test bile yaptırmadım ama şimdi hamile olunca insan korkuyor bi de yoğun bakımlarda hamile kadınlar çok fazlaymış 😔 rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin hepimize inşallah