Bsrtncsoy Nurselin_12 23.haftadayim.hala kullanıyorum.kusmami kesiyor sadece.bulantilar koku hassasiyeti herşey ayni devam
Minigim24 Nurselin_12 kullandığım ilk 10 gün kesmişti şimdilik sadece kusmayı önlüyor sanırım hala bulantılarım var 🤦🏻♀️
Nurselin_12 Damli benm de afedersnz ama öğürtü devam benm 2 hamilelik bu ilkinde hiç ilaç vermemişti dr 2 gün de bir serum alıyordum bu sefer koronadan dolayı ilaç istedm ama kesmiyor sanki ya
Masalmasal2 Bana iyi geldi 21 haftalığız. içmediğimde günüm çok kötü geçiyor. Hatta gece olunca eşim hatırlatıyor içtin mi diye 🙄🤦🏼♀️
Selin12- Nurselin_12 ben zofer kullandım o bile işe yaramadı tek çare olarak iki günde bir hastaneye gidip serum taktirdim o şekilde mide bulantısı ve kusmalarim hafifledi
Ahuaysgl 11+6 ikiz gebelik. Prilam Dr hiç kesmedi üstüne üstlük uyku yaptığı için kullanmıyorum. Kullanamıyorum malesef. Eksikliğini de hissetmiyorum 😕😕