Handan_65 bazı özel hastanelerde normal doğum bi tık daha pahalı. Aslında bunun para ile ilgisi yok, özel her şekilde ticari bir müessese. Burada doktor yaklaşımı önemli, normal doğuma sıcak bakan bir doktor mu, bunu konuşmanız önemli. Son haftalarda bile doktorunu değiştirebilirsin yok sezeryana alalım diyorsa, ama tabi bu da seni psikolojik olarak nasıl hissettirir bakman lazım. Doktorların sezeryan tercih etmelerinin sebebi, normal doğuma göre risk az bi de takvimlerini kolay planlıyorlar, yani bir çok gebeye baktıkları için normalde de planlı bir doğum gerçekleşmediği için. Para daha çok hastaya bakmakla ilgili, doğum şeklinizle pek ilişkili değil. Malesef doktorlar da alışmış bu düzene, o yüzden normal destekleyen bir doktor tercih etmeniz çok önemli. Sonrasındaki sürec artık bebişin bileceği iş, ne zaman ve nasıl gelmek isterse. Sağlıkla gelsin