Bilen yaşayan varsa yardımcı olabilir mi lütfen 24 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı doktorum amniyon sıvımın biraz azaldığı söyledi bende açıkçası korkuttum üzüldüm bebeğime bişey olacak diye doktorum şuan herhangi bi sıkıntı yok olsa zaten seni eve gondermezdim dedi ama yinede eve geldim geleli sıkıntı stres üzüntü yaşıyorum kafama takıldı doktorum her ne kadar öyle soylesede bu durum nasıl düzelir düzelirmi korkuyorum 😔😔😔