Kızlar biz 25. Haftamıza girdik normalde bugün kontrolde bebeğimin gelişiminin önde gittiğini ve iri bir bebek olduğunu söylediler şeker yüklemesi yaptırmayı düşünmüyordum normalde ama şekerden de olabilirmiş içime kurt düştü sizce kötü bişey mi önde gitmesi?